Najtrudniejsze początki...

         Jak chyba każdy wie, że aby pisać coś trzeba zacząć z niczego. Ja posłużyłam się blogami, serialami i sagą Zmierzch. Jest to na początku trochę nudne, ale nie rezygnujcie po pierwszym rozdziale. W następnych będzie się więcej działo. A więc małe wprowadzenie do książki mojego autorstwa. 

"Alice- Dziewczyna, ma 17 lat. Jest typem buntowniczki, i lubi brać narkotyki i palić papierosy. Aż do swoich 17 urodzin się w nikim nie zakochała. Ale po podpaleniu lasu wszystko miało się zmienić."

Tytuł książki to : "Forever", jeżeli ktoś nie zna angielskiego to po polsku to w tym tytule miało znaczyć "Na Zawsze". Jest to jakby 1 część historii o Alice, narazie zwykłej dziewczynie, która żyje w przekonaniu, że każdy jest jej wrogiem. Ale kiedy po wielu przygodach z młodymi wampirami odzyskuje chęć do życia. Jej pierwszą miłością zostaje Robert 150 letni wampir, z Włoch. 

Mam nadzieje, że was troszkę przynajmniej zainteresowałam.

Ewela;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fani