Podziękowanie ;*

Dziękuje wszystkim, którzy wchodzili na tego bloga :*
Mamy juz 777 wyświetleń ... i to dla mnie naprawdę ważne, abyście nadal wchodzili  i nie załamywali się moimi słabymi rozdziałami :)
Dziękuje szczególnie :
Alex :*, Magdzie :), Rebe :D
Jesteście ze mną i mimo wszystko zawsze mówicie mi prawde, na temat tego... (nie wypowiem się)
Mimo, że to nie mój pierwszy, ani ostatni blog mam nadzieje, że go nigdy nie zawiesze ani się nie poddam :D

Dziękuje jeszcze raz za te 777 wyświetleń i czekamy na 888 ;*


4 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że jedyne co zmusi cię do opuszczenia tej witryny to praca nad wydaniem książki. ^^ Nie no, spodziewam się, że kiedyś opowieść dobiegnie końca... Ale na razie nie mam zamiaru o tym myśleć. Cóż mogę powiedzieć... Powodzenia, dużo weny i nabijajmy do 1000 ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Tak do 1000 hahaha, to chyba u Ciebie do 1500 ? :D

      Usuń
  2. Dziękuje :* Słońce ty moje ;*

    OdpowiedzUsuń

Fani