WIELKIE 1000 ;*

Dziękuje wszystkim, dosłownie wszystkim którzy tu wchodzą i to czytają. Dobiliśmy do 1000 wyświetleń. A może i nawet troszkę więcej. Mimo, że dużo was tu wchodzi najbardziej chcę podziękować :

Oli - za to, że była i jest ciągle. Za to, że zawsze mówiła mi prawdę na temat mojego czasem dziwnego stylu pisania. Dziękuje :* 

Rebe - za to, że chodź nie znam Cię za dłuugo, a i tak Kocham jak siostrę. Dziękuje szczególnie za to, że wchodzisz tu i zostawiasz ślad po sobie. <3


Nice - zostawiasz po sobie jakiś ślad. Cieszę się z tego i mam nadzieje, że to czytasz :D I ja tez bardzo lubię twojego bloga ;p 


Magdzie -bo wiem, że ty też tu wchodzisz i czasem nawet o tym rozmawiamy. Za tego niezapomnianego pączka na polskim ;D haha.. i za to że ogólnie jesteś ! :D


I wam wszystkim innym, którzy czytacie me "opowiadanie". Mam nadzieje, że zostawicie po sobie jakiś ślad, żebym mogła na drugi raz o was napisać... xd


Pisanie tego bloga sprawia mi straszną radość i mam nadzieje, że to szybko nie minie. Może nie których to śmieszy i w sumie wam się nie dziwie, ale i tak jestem z siebie dumna. Hahah, tak jestem dumna z siebie i mych zacnych 1000 odwiedzin. CZEKAMY NA 1100 :D


4 komentarze:

  1. Jaram się. xD Hah.. Mam szczęście. Dziś ostatni dzień na kompie przez jakiś czas i załapałam się na podziękowanka. ; 3 Jaram się. ^ ^ Uuhuhu. ; d Ja czekam na więęęcej. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaraj się ile chcesz <3 Tylko uważaj, bo z kim pójde do psychiatry jak sie za dużo najarasz ? :D

      Usuń
  2. Tak jak Kath - jaram się tym xD No a poza tym pączek niezapomniany xD Jeszcze się zemszczę na Polaczce xD Ja czekam na swoje 500 ale jakoś licznik stanął... xD Dzięki Ewela ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze będziesz miała 1000 zobaczysz, tylko chęci potrzebaa.. ja też się na niej zemszcze :D

      Usuń

Fani